5 nov. 2013

Växthusinlägg till ALEXANDRA (och alla andra som inte sett vårt växthus som jag trodde jag bloggat för mycket om.)

Hurra. Jag blir så glad när ALEXANDRA sa att hon missat mitt växthus. Då får jag ju en anledning att göra ett inlägg om det! Jag är så kär i det där glashuset att det blivit oändliga bilder och inlägg om det och jag har nog försökt vara lite återhållsam för att inte bli för tjatig. Så JIPPI att jag fick en anledning att skriva ett inlägg om vårt fina växthus.
Här kommer en länk till en film och ett tidningsreportage där jag berättar lite mer om det.
Och så slänger jag in lite bilder som jag faktiskt googlade fram.
Ehm... Det säger en del att det fanns en hel del växthusbilder tagna av mig på google...











3 kommentarer:

  1. Jamen jag igen då :) Jag tror att jag förträngt ditt växthus lite för att det är så vackert, så bedårande och inbjudande!!

    SvaraRadera
  2. Wow. Jag känner mig så hedrad. Gud va fint av dig att skriva ett inlägg till MIG =). Jag blev så glad. OTROLIGT fint växthus du har. Det ser man gärna mer av fler gånger. Kan tänka mig att hänga in lite fina ljuslyktor och ljusslingor. Bara slänga mig där i sängen med en bra bok. UNDERBART!
    Tack tack tack för ditt svar och ditt fina växthusinlägg. Roligt med video. Hade aldrig kunnat tänka mig din dialekt. Jag själv är ju en riktig skåning =) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ljusslingor var en bra idé! Måste nog dra dit en sladd så jag får ström! :) Jag älskar skånska. Min pappa är född i Skåne men har slipat bort sina skorrande R men han kan ändå inte riktigt dölja sitt ursprung. :)

      Radera