3 maj 2013

Tapetfröjd!

Plötsligt fanns den bara där. Den ultimata tapeten för det persiljianska hemmet. Det är som att någon gått runt i vårt hus och antecknat och hummat och tänkt och sen ur sin tapetdesignarhjärna bara spottat ut sig tapeten som är the perfect match med vårt hus.
Jag behövde bara se den en enda gång för att veta. Direkt stegade jag fram till kassan och sa Den där tapeten vill jag ha.

En rulle har jag köpt och var jag än provar den passar den in. Kolla bara!
 Jag har ingen aning just nu var den ska upp. Jag vet bara att jag ÄLSKAR den. Den är så söt och gör något med mig. Jag blir varm i bröstet och trygg och mjuk och glad av den. Ja den är helt enkelt PERFEKT!


Ser ni hur den särskilt matchar plastpåsarna där i bakgrunden...

3 kommentarer:

  1. Men kära Persilja! VAR har du köpt den då! Är det för mycket begärt att få en länk?! ;)

    SvaraRadera
  2. Men förlåååååt ! Vill ju inte uppmana till konsumtion du vet... ;) Men om du lovar att handla med måtta så tror jag att det var på en butik som heter Nordsjö färg här i stan. Vete fan vad tapeten är av för sort, har redan rivit bort papperet...Men den är alldeles ny så den går nog att hitta. Puss!

    SvaraRadera
  3. Nej det såklart! Jag kan tyvärr inte lova att jag kommer att handla med måtta. Det är ju trots allt tapeter vi talar om ;) Men jag handlar aldrig något som jag inte har användning av, så all is good, tänker jag :-D Tack å puss!

    SvaraRadera