31 maj 2013

Kan man få klona sig?

Vad säger jag. Krokås menar jag. Sölvesborg. Asså ja ba ååååååååå! när jag såg det här. Så coolt futuristiskt samtidigt som jordnära och traditionellt. I en och samma mix. Perfekt. Liksom. Gud vad världen är full av snygga härliga bostäder. Att drömma om. En del kanske inte ens kan drömma så jag är glad att jag har den ynnesten att ha ett sånt liv att jag kan ha livslusten att drömma om sånt här. Jag har det så bra! Tack livet.
Och i Krokås skulle jag också ha det bra...
Och det gula köket med rött golv är fantastiskt! Och för hundrade gången kan jag förklara att jag inte alls hatar gult utan bara inte kan med gult på vissa saker som allt för mycket blommor i rabatten, gula väggar, fel nyans, men på rätt saker i rätt nyans är gult finemango. Så  nu vet ni det.












1 kommentar:

  1. Jag ser att jag inte är ensam med att vara hemnet-junkie :) visst är det spännande och härligt att fantisera om alla de ställen man skulle "bo in sig" på om man hade pengarna och möjligheten?!?

    SvaraRadera