10 maj 2013

Mammacollage.

Molly satt igårkväll och gjorde ett collage. I flera timmar satt hon och sökte bilder på mig som hon gillade och så klippte hon ihop dem till ett mammacollage som jag sen fick skickat till mig. Tänk vilken ära!
Självklart får det bli min nya header!
Hon gjorde också en fin rymdinspirerad bild som jag först försökte omvandla till header men den hamnade i ett hörn och såg malplacerad ut.

Idag for vi in till stan för att köpa en bikini till Molly. Jag tror att tiotusen andra människor bestämt sig för samma sak. Ja inte köpa bikini då, utan åka in till centrum. Konstigt att inte halvön sjönk.

6 kommentarer:

  1. Ja, det är underbart roligt att jobba inom handeln dagar som denna.....puh!

    SvaraRadera
  2. Fin header den här med.

    SvaraRadera
  3. Malin: Kan tänka mig att dagen svischar fram. Var jobbar du?
    Stina Glaas: :)
    Christin: Tack! :)

    SvaraRadera
  4. Härlig bild och härlig header!

    SvaraRadera