31 juli 2013

Bilder bilder bilder.

Min gamla flickrsida med ett hundratals bilder från våra olika boenden genom åren är en ganska kul bläddring om man gillar färgglada moreismoremiljöer. Jag har inte lagt in några bilder där på flera år så det mesta är gammal skåpmat men för er som inte följt mig så länge kanske det är nya bilder. Den här bilden fann jag där. Tapeten är en av mina favoriter medan maken inte alls gillar den. Här hade jag bara nålat fast den. Nu ligger den ihoprullad och bränner...den vill så förtvivlat gärna upp...! En vacker dag kanske han vant sig. Får nog nåla upp den igen och igen och igen...

2 kommentarer:

  1. Kul att se dina gamla bilder, va små de var våra barn t.ex. :) Vilken underbar klänning du (visst är det du?)håller i (1:a sidans 6:e bild) kommer inte ihåg att jag sett den tidigare. / C

    SvaraRadera
  2. Catti: Jo man ser att åren gått... Klänningen är en gammal 60-70-talare och jag har kortat den lite nu så den är mer en tunika. Det var ett tag sen jag hade den nu. Ska plocka fram den till fredag då jag ska på kalas. :) /Persilja

    SvaraRadera