29 juni 2013

Nöjdhetens dag.

Borde gå att sova för vi ska upp tidigt för att åka till Kiruna och festivala imorgon. Men äsch, sova hinner man. Det var en present till dottern att åka och se Yohio. Hon är ett riktigt Yohiofan. Dessutom har vi ju bott i staden för några år sen så det ska bli kul att återse alla gamla vyer och kanske en och annan bekant också! Jag har faktiskt inte varit där på flera år!
Annars är jag idag nöjd med hallen som vi möblerade om lite då sonen kastade ut en hylla från sitt rum. Det blev en utmärkt skohylla. Fast det glömde jag fota.
 Jag är fortfarande nöjd med min sprejmålade bordsskiva fast jag har insett att den måste lackas för varje gång jag torkar den kommer det lite blått på trasan.
 Jag är nöjd med hur mysigt det låter med pianoklinkande barn. Det är den ultimata hemtrevnaden!

 Och så är jag bara sådär allmänt nöjd för att jag fått så himla mycket gjort idag. Nu ska jag packa kameran så att jag inte glömmer den. Ska väl fota Yohio, Kiruna, Miss Li, midnattsolen, festivalen och annat som kommer i vår väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar