24 apr. 2013

Några bilder bara.

Jag har börjat släpa med mig den stora kameran allt mer trots att den är ganska bökig att ha med sig. Jag har några större inlämningsuppgifter framför mig och då kan det vara bra att samla på sig många bilder och ha mycket att välja på.
Här kommer några jag tog igår.




Ser ni också en gubbe med ögonbryn, blinkande öga och en leende mun?

Funkis så det visslar om det.


Den här fotokursen har varit hur kul som helst för jag fotar mycket mer och söker motiv som jag kanske inte sökte förr. Jag är mer aktiv i mitt fotande och ger mig ofta ut med kameran endast för att fota. Jag blir också mer och mer säker på kameran tack vare fliten och nu använder jag aldrig automatiken utan bara manuella inställningar. Det trodde jag aldrig innan, att jag skulle tycka det var lättare att fota manuellt.
Det är så härligt att lära sig saker!

Jag känner redan att jag kommer att trivas här på blogspot. Det känns riktigt bra. Särskilt att det inte kommit en endaste spamkommentar. Jippi!

2 kommentarer: